פרספקס

מה הם פאנלי פרספקס, ואיך הם עובדים?

לוחות פרספקס מציעים רב-גוניות. עשוי מחומר תרמופלסטי, הם שקופים וניתן לעקם ולעצב אותם לכל צורה. הגיליון הברור מגיע במגוון של עוביים, כולל 3 מ ”מ עד 5 מ” מ. מציג את בריטניה מוכרת פרספקס בגיליונות מלאים וחצי. הם גם יכולים לחתוך אותם לגודל. גיליונות אלה נהדרים לתעשיות רבות, כולל שימוש ביתי ומסחרי.

אקריליק הוא חומר רב-גוני שניתן להשתמש בו ביישומים רבים ושונים. אקריליק הוא יעיל עלות, קל לעבוד בו, וזמין כמגוון צבעים. עוצמתה הגבוהה והתאמת הצבעים שלה הופכים אותה לאידיאלית הן ליישומים בתוך הבית והן בחוץ. לוחות אלה משמשים לעתים קרובות לתצוגות ופרסים קמעונאיים. ניתן לחתוך בקלות בלוקים אקריליים קלים אלה כדי להתאים חללים קטנים. ישנם עוביים רבים זמינים עבור לוחות פרספקס.

גיליונות אקריליק נרכשים בעובי רב. העובי הפופולרי ביותר הוא 25 מ "מ. אבל, אתה יכול לבחור עובי שמתאים לדרישות שלך. אפשר להזמין לוחות ברוחב או באורכים שונים. לדוגמה, אתה יכול לחתוך את העובי כדי להתאים את החלל שיש לך. יש הרבה אפשרויות כשזה מגיע לפרספקס. אתה יכול לחסוך כסף ולבחור גודל סטנדרטי שיתאים למרחב שלך.

איך תדעו איזה סוג לוח פרספקס אתם צריכים?

אקריליק הוא רב-גוני וניתן לחתוך אותו בקלות לכל צורה. אקריליק קל לעבוד איתו, הוא זול וזמין בקלות. ניתן גם לחתוך ולעצב את המצעים בקלות. פולימר ויניל הוא סוג של פולימר. הוא בעל צפיפות של 1.18g/cm3 וניתן לקדוח בקלות כדי להתאים לכל צורה או גודל. זה הופך את זה לבחירה נהדרת עבור פרויקטי עיצוב פנימיים וחיצוניים.

ישנן אפשרויות רבות עבור לוחות פרספקס. לוחות מותאמים אישית יכולים להתאים למרחב שלך. חשוב לציין שעובי שונים יכולים להיות בעייתיים, אבל חיוני לזכור שכולם אקריליים ולא ניתן לתקן אותם. עם זאת, האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש בגיליון סטנדרטי. האזור שאתה רוצה לכסות יקבע כמה עבה הלוח הוא. ברגע שהלוח נחתך לגודל הרצוי שלך, קל לעלות עליו.

לוחות אקריליים עשויים מחומר שנקרא PMMA. החומר האקרילי הזה שקוף כי יש לו מאפיין הידרופילי ייחודי. לוחות פרספקס הם בחירה מצוינת ליישומים מסחריים בשל חוזקם ועמידותם. הם אידיאליים ליישומים קמעונאיים משום שהם קלים, עמידים ועמידים לאור השמש. ומכיוון שהם קלים משקל, ניתן להתקין אותם בקלות במגוון דרכים.

אקריליק הוא חומר קשה. אפשר למחזר אותו. הוא ניתן למיחזור אך אינו מתכלה. זה לא יכול להיות ממוחזר במכל רגיל או בנק בקבוק. עם זאת, אם אתה רוכש גיליון ממוחזר של אקריליק, אתה יכול למחזר אותו כל עוד אתה חבר בעסקי מחזור הפלסטיק. לוחות אלה הם בחירה מצוינת עבור פרויקטים מסחריים רבים. היתרונות שווים את ההוצאות ואת ההשקעה בפרספקס.

גיליונות אקריליק חזקים וחזקים יותר מפוליקרבונט, וניתן לחתוך אותם עם מסור או לייזר. גיליונות אקריליים יכולים גם להיות מלוטשים בקלות, שלא כמו פוליקרבונט שקשה יותר ללטש. יש יריעת אקריליק perspex עמידות גבוהה לחום ועמידות. מומלץ להכין חומר פלסטי עמיד בפני תרמו אם בכוונתך להתקין את הלוחות במקום חם.

עמידותם של לוחות פרספקס היא יתרון משמעותי על יריביה. שלא כמו פוליקרבונט, הרבה יותר קל לחתוך מאשר פוליקרבונט. השקיפות שלו הופכת אותו לנראה מאוד. חידוש לייזר נותן לו קצה מבריק גבוה. גיליונות אלה הם גם עמידים ובחירה פופולרית ביישומים מסחריים רבים. קל לנקות את זה. לפרספקס יש שימושים רבים.

העמידות של פרספקס אינה התועלת היחידה. ניתן להשתמש בו גם ביישומים רבים ושונים. ניתן להשתמש בו למטרות רבות, תלוי היכן הוא נדרש. זיגוג יכול לשמש ליותר מרק זיגוג חלונות. ניתן להשתמש בו גם בעיצוב, אקוסטיקה ורהיטים. הצבעים והדפוסים השונים שלו מאפשרים אפשרויות אינסופיות. לוחות אלה יכולים להיות מותאמים אישית כדי להחזיר אור או לשפר סביבה. בקרו באתר שלנו למידע נוסף.

למידע נוסף על לוחות פרספקס, הקליקו כאן: https://www.hrskinepil.com/product-page/%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%A1-%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3-%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94