הדפסה על בגדי עבודה


שימוש בהדפסה על בגדי עבודה הוא דרך נהדרת להשוויץ באישיותך. עם זאת, יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת לפני שתתחיל. אתה צריך גם לדעת כי הדפסה על בגדים יכול למעשה להשפיע על החיים שלך בכמה דרכים.

כמה זמן מחזיקה ההדפסה על בגדי עבודה?

שימוש בהדפסת בגדים ישירה היא דרך מצוינת לייצר הדפסים עמידים על מגוון רחב של ביגוד ואביזרים. סוג זה של הדפסה משתמש בדיו מיוחדים המיושמים ישירות על הבגדים. הם נספגים בסיבי הבגדים ויחזיקו מעמד כל עוד הבגדים עושים זאת. זוהי דרך טובה לקבל הדפסים באיכות גבוהה על חולצות, חולצות, קפוצ ' ונים ועוד.

אורך חיי ההדפסה תלוי במספר גורמים, כגון סוג הדיו המשמש, תדירות שטיפת הבגדים והטמפרטורה בה שוטפים את הבגדים. הדרך הטובה ביותר לקבוע את אורך החיים של הפריטים המודפסים שלך היא לבדוק אותם במגוון תנאים. לדוגמה, יש אנשים שדיווחו כי הדפס די.טי. ג ' י יחזיק מעמד כל עוד פריט לבוש חדש. אתה יכול גם להשתמש בקלטת מדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה של הלבוש שלך.

הדרך הטובה ביותר להימנע מפגיעה בהדפסים שלך היא להשתמש בחומר הניקוי המתאים למכונת הכביסה ולהשתמש במים קרים. מים חמים יכולים להחליש את הדיו המשמש להדפסת מסך. מומלץ גם להימנע משימוש במייבשים. ייבוש הבגדים שלך שוב ושוב יכול למעשה לפגוע בהדפס.

היתרונות של הדפסת בגדי עבודה

בין אם אתה מעצב מחפש להדפיס את העבודה שלך על בגד או מותג מנסה להוסיף קצת מיתוג למוצרים שהם הספינה החוצה, ישנם מספר יתרונות של הדפסה על בגדים. היתרונות יכולים לנוע בין הצהרת אופנה מוגברת להיות ידידותי לסביבה. ישנן מספר שיטות להדפסת בגדים, אך כולן מספקות את אותם יתרונות. השיטות הנפוצות ביותר כוללות רקמה, הדפסת סטנסיל, הדפסת מסך והדפסת סובלימציה. על מנת לבחור את השיטה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך, חשוב לשקול את קהל היעד שלך.

ישיר להדפסת בגדים היא בחירה מצוינת עבור עסקים קטנים המעוניינים ליצור עיצובי בגדים בהתאמה אישית. טכניקה זו מייצרת תוצאות באיכות גבוהה שנמשכות שנים. זה מועיל במיוחד עבור עסקים קטנים שמנסים עיצובים חדשים, מכיוון שזו אפשרות משתלמת וידידותית לסביבה.

יתרון נוסף של די.טי. ג ' י הוא בכך שהוא מאפשר ערבוב צבעים גדול יותר ופוטוריאליזם. זה נהדר עבור מעצבים המעוניינים ליצור עיצובים מפורטים וצבעוניים. עם זאת, טכניקה זו אינה אידיאלית לייצור בקנה מידה גדול. מסיבה זו, הוא משמש בצורה הטובה ביותר לריצות בדיקה או לעבודות אצווה קטנות. זה גם לא דורש הרבה זמן הכנה. זה מאפשר קווי ייצור לפעול בצורה חלקה.

שימוש בהדפסה 3, לעומת זאת, יכול לייצר בגדים תוך מספר שעות. שיטה זו מבטלת את הצורך ברכישת כמויות גדולות של מלאי. הוא גם ניתן למחזור ומשתמש בחומרים פחות עתירי מים, מה שהופך אותו לידידותי יותר לסביבה.

איך הדפסה על בגדי עבדה משפיעה על חיינו?

טקסטיל מודפס הם חלק גדול של תעשיית הלבשה, אבל הם לא היו ללא חלקם של צרות. מבחינה טכנולוגית, טכנולוגיית ההדפסה / החיתוך עשתה כברת דרך בשנים האחרונות, עם דיו על בסיס מים וממיס המתגאה בכמה יתרונות. בנוסף, ישנם מספר חומרים שניתן ליישם על כל סוג של בד. חלקם אפילו עשויים להחזיק מעמד לאורך חיי הבגד. חלקם אפילו ירוקים יותר מאחרים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בדיו על בסיס מים שאינו נספג בסיבי החולצה שלך כמו פלסטיזול. זה גם מאפשר עיצובים מורכבים יותר, ולא תצטרך לדאוג לגבי סתתים או סדקים, שני המטרדים הגדולים ביותר עם פלסטיזול.

ישנם סוגים רבים ושונים של מדפסות ודיו לבחירה, לכן חשוב לבצע את המחקר לפני שתחליט באיזה מהם להשתמש. בנוסף, התעשייה משתמשת ב -10 כימיקלים שמקורם בנפט,כך שתרצה להתרחק.

Related Posts